KARIN, MIRANDA OCH MADELEINE, DET ÄR DAGS ATT LYSSNA!

Dags att lyssna på mig, för en gångs skull!

NI är så jävla härliga, och underbara, glädjespridare och livslärare. NI är älskade, av mig, om det nu är något ni har tänkt ta till er. NI betyder mycket mer än vad ni tror eller vad som kanske märks. NI har en given plats i mitt hjärta.
Och fuck you all om ni dissar mig efter studenten! För jag har fan tänkt lämna plats åt er och få tillbringa fler dagar, skaffa mig viktiga minnen och upplevelser med er. Så ni kan bara drömma om att ni kan smyga er fria från denna uppmärksamhet. Och jag vill påminna om att ni faktiskt få ta lite ansvar och ringa ibland också, jag kan inte jämt springa efter er och tjata. (även om det har varit mysigt i tre års tide, men nu är det slut på den givmilda) nåja, givmild har ni väl aldrig tyckt att jag varit.

Men, mina kära solskensflickor, mina håriga kurdbröder och mina lyckopiller, jag ska inte klaga, inte gnälla, inte hota (mer än nödvändigt). Men det måste tas i med hårdhandskarna för att ni ska förstå saker ibland, annars blundar ni bara för verkligheten, och sådant klarar jag helt enkelt inte av!

Massa kramar!
//Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN PUSSGURKA!!!!! JAG SKICKAR ETT FET HÅRIGA POSSEN FRÅN TEG WALLA!!! DU E SÅ FINN



och tack, babydove:) d e t s a m m a

2009-05-26 @ 22:35:47
Postat av: Anonym

NÄMEEN! här kikar jag in på din blogg och vafalls?! ett inlägg dedikerat to the kurds! gommannN! det är many days to cooome! many hours to spend! TOGETHER!!

och jag svär du e sött o snäll o finn



Många svettiga tåsmekningar från Y-town! POSSS

2009-05-26 @ 23:10:11
Postat av: VFF MIN KOMMENTAR INTE SYNAS!?

NÄMEEN! här kikar jag in på din blogg och vafalls?! ett inlägg dedikerat to the kurds! gommannN! det är many days to cooome! many hours to spend! TOGETHER!!

och jag svär du e sött o snäll o finn



Många svettiga tåsmekningar från Y-town! POSSS

2009-05-26 @ 23:11:13
Postat av: Hanna

Haha du är söt när du är arg på ett sånt där gulligt sätt, även i skrift.



Min ros, min livsguide, mitt skratt, skatt. Vi går ingenstans. Jag går ingenstans. Och jag gör jag det måste jag vara den mest korkade människan i världen. Och det är jag ju faktiskt inte.

MASSA KRAMAR

2009-05-27 @ 19:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0