hur gick det till

Det lyser, det forsar, det strömmar,
och flyter här, omkring,
och jag kan inte låta bli att undra, hur gick det till?

för vet du mitt solsken, jag kan röra vid din kind,
vet du om att din närhet blåser runt mig likt en vind?

Och jag undrar hur det gick till.



Haha, och jag vet inte vad jag försöker säga, vad jag försöker förklara. Men jag har upptäckt en relativ outforskad känsla. Och det var sjukt häftigt. Klart att jag känt det förut men aldrig såhär nära. För plötsligt var det som att det inte fanns någon dataskärm, det fanns inte ens skrivna ord. Det fanns bara du. Inga omformuleringar, inga kryptiska komplex.
Det trodde jag aldrig.

Det viktigaste jag har.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0