Fortsatt danssug!

Vad är det frågan om! Inte ens när jag är sjuk och har dansat två gånger samma vecka är jag nöjd!
Helt sinnes! Det bara kryper i kroppen av längtan efter nästa dans. Jag läste att man frisätter en massa måbra hormoner och det är nog det som gör att man fastnar och blir dansberoende efter ett tag. Alla dansmänniskor är som frälsta, och ja, även om jag inte hör hemma i eliten (än) så är det nog så det är. Så den dansfrälsta Jenny tar på sig mp3 och står framför spegeln (men blundar) och svajar till foxlåtar, och inte blir jag tillfredsställd av det men det dämpar suget lite. haha, vilket substitut. Bra träning för balansen också, för det måste jag jobba på om jag ska bli en duktig tös i foxxarna

Har också skrivit en att-jobba-på-lista, för jag ahr inte glömt buggen, även om jag numera älskar alla goa foxxar. (Med alla goa norrlandskillar) Jag måste få bättre hållning i min bugg, jag måste se till att trampa ner stegen bättre och absolut sluta "skruva" på mig och stegen. haha inte för att någon bryr sig om detta, men jag måste skriva det ändå och påminna mig själv :P

Jag vill bli frisk nu! Jag vill dansa MERA! men balen är viktigare... jag vet. haha. Och även om jag blir frisk så kommer inte onsdagen fortare för att jag skriker XD

Sysslolös, förkyld brud med lyckorus kvar från gårdagens alla danser lämnar bloggen, halvt om halvt dansande utan att för den sakens skull behöva anstränga sig.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag älskar att jag kan höra dig skratta mellan raderna :)

2009-05-31 @ 16:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0