Egoinlägg om mitt liv (förlåt textlärare)

Jag vet inte vad jag ska hoppas, eller tro. Så jag gör inget utan luter mig tillbaka och ser vart färden går.


En kommentar av en lärare idag handlade om att många bloggar är så tråkiga för att de är alldeles för egoistiska och bara riktar in sig på en persons liv. Och jag håller med. Vardagsbetraktelser i all ära, men nog r det roligare om man kan känna igen sig på ett större plan än övervåningen i en villa.

Ibland bli jag rädd att jag ska tappa mina ord igen. För jag skulle inte vara lika stor utan dem.

Jag frågade mig själv idag vad jag vile jobba med. Hur man ska orka gå till ett arbete varenda dag. Så otroligt tråkigt. Det är därför jag itne söker jobb. Just nu är det enda jag vill att få skriva, gärna så att människor kan se det, att få dansa, därför måste jag ha perngar så jag kan ta mig in på olika ställen, och att ha körkort, så jag kan fara på alla logdanser och även åka på en dansroadtrip genom sverige. Tyvärr behöver jag pengar för detta. Vilket betyder att jag behöver ett jobb. Vilket betyder att det suger att bli vuxen.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du kommer alltid vara stor, med eller utan ord. Men jag tror risken att du ska förlora dem helt är ytterst liten. Haha ja, förhoppningsvis suger inte vuxenlivet så mycket som vi tror. Jag håller tummarna för att vuxenlivet är lite som att bli barn igen, att man får göra lite vad man vill om dagarna.

2009-05-11 @ 19:23:17
Postat av: Hanna

UPPDATERA KVINNA!!!

2009-05-13 @ 17:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0