Det suger att blogga

Sådana hemska tankar! Usch. Nu blir det till att skärpa til lsig gott folk.(för mig alltså)

För övrigt är jag förkyld. Det är det hemskaste som kunde hända just nu.

Och, jag har för tillfället noll engagemang till bloggen, för den suger och det suger att vara smart.

Dessutom kasnke jag ska tala om för er alla att det oftast inte lönar sig att göra saker rätt eller med motivet omsorg och omtanke, för man får bara skit tillbaka.

Ni är så starka mina fina flickor! Ni är kloka, förnuftiga och smarta. Ta hand om er själva, det är ni så värda!

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Hanna

Många tankar som snurrar?



Ofta tror jag att det lönar sig, fast det är mer på insidan hos någon annan och sånt går inte att se.



Och du måste ta hand om dig vännen, för du är guld värd och sådant värde måste vårdas.

2009-05-25 @ 09:35:19
Postat av: jennie

Du är helt fantastisk! :)

2009-05-26 @ 12:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0