Vissa människor...

utstrålar harmoni. När de kommer till skolan, när de går på stan, när de somnar. De har en aura av välbefinnande som kan vara till stor hjälp. Det är nästan så man blir lite glad i hjärtat när man ser dem.

Vissa människor förstår jag mig inte på. De är... så lite. Andra förstår jag mig inte på för de är... så mycket. Mig förstår jag mig verkligen inte på. För jag är så... äsch orka, palla.

Visst är det okej att skjuta på det där lite till? Om det nu är så att modiga människor gör sånt, så är väl detta ett ganska bra bevis på att jag inte har så mycket mod. Vilket jag i och för sig redan visste.

Vissa människor vill jag bara slippa.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är en av de modigaste människorna jag vet! Och någon sa någon gång till mig att det är modigt att vara rädd, att det är mänskligt. Så det så :)

2009-03-24 @ 13:28:11
Postat av: jennie

Jag tror nog du är mycket modigare än vad du tror! Jag är gaaaanska säker på det :)

2009-03-25 @ 10:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0