Vad har jag gjort...

... för att förtjäna att låta mig översköljas med omtanke från de människor jag bara trodde fanns som änglar i en tavla, vakande över små barn. Vad har jag gjort för att förtjäna deras helande blickar, läkande ord, värmande kramar och kärlek? Ingenting vet jag och inget förstår jag. Men ack så jag uppskattar det. Så mycket att jag inte kan beskriva det med ord. Och Gud vet var jag ahde stått just nu om jag inte lyckats förtjäna allt det där. Jag tror inte jag hade stått alls. Men så länge mina änglar går ur tavlorna för att vaka över det barn som finns inom mig, då är jag trygg från allt omkring mig.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den där sista meningen rör mig till tårar. För hur den är formulerad, för vad den betyder och innebär. Kom ihåg att du är en av dom där änglarna själv, min ängel :)

2009-03-08 @ 14:56:14
Postat av: Jennie

Jag håller med Hanna till hundra procent, den sista meningen var otroligt vacker. Vi finns här för dig alltid, därför att för oss är du en äkta vän och en självklarhet. Det är klart vi finns här för dig, lika självklart som du alltid ställer upp för oss! En perfekt betryggande cirkel, som går runt och runt :)

2009-03-08 @ 21:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0