vad hände?

Med den här dagen? vart tog den vägen?
Jag som sagt att jag skulle börja vara nyttig och hjälpsam. Jag har suttit hela dagen klistra vid datorn och fixat med massor av musik. Kanske för att inte verkligheten ska kännas så nära.

Jag har ont i min arm.

Vi har börjat fixa med studentklänningen.

Jag har fortfarande inte beställt mp3n men tänker göra det ikväll.

Jag är trött och taggar inte jobb imorgon,
men jag taggar dans.

Ja jag säger då det. Inte har jag med mig en dator hem heller så jag kan itne vara duktig heller. Som om det någonsin brukar bli så ändå.

Varför känns det som om det enda jag bryr mig om just nu är att få en mp3? kanske för att jag ska kunna ta det med mig och inte vara låst vid datorn. Tänk så effektiv jag skulle bli.

Nu ska jag sluta snacka skit.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0