Tuna parken...

Eskilstunas egen galleri, and it´s enorm! Tyvärr hade de bara fina saker också så alla pengar som jag fick i lön i fredags, cirka 800 försvann + att farmor var snäll och bidrog lite.

Köpte: 

Svarta Jeans

En kortärmad, stickad kofta

En långärmad kofta med roliga färger

En svart, enkel klänning

Strumpbyxor

Vita skor att dansa bugg i

Balväska

+ att farmors syster lämnat kvar en gammal snyggt sliten skinnjacka som hon undrade om jag ville ha
vilket jag ville!

+ att min kusin inte gillade vårjackan hon fått så jag fick den också, vilket jag kommer leva på huuur länge som helst eftersom den var råsnygg! Så nu har jag min röda vårkappa men jag har också en kortare svart vårjacka.

och vänta, glömde jag att jag ska till IKEA nu? Tur att jag har presentkort där, för studiebdraget kommer ju inte förrän på tisdag. 

Vi hörs! 
Kramar
/Jenny 

Kommentarer
Postat av: jennie

ååh jag vill också shoppaa! Hehe studiebidraget är mer än välkommet hemma hos mig!



förövrigt spillde jag just ut ett glas vatten! Skickligt!

2009-03-29 @ 16:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0