tillbaka

Tillbaka efter en galen runda på IKEA som tog 570 av mina 800 presentkronor. Köpte små roliga saker. Nu undrar jag bara hur i helvete jag ska få plats med all packning när jag flyger hem :S typ en sopkorg, 2 extrajackor. skor och too much kläder. Jag kommer spränga väskan! Himmel och pannkakor! 

Dessutom kommer jag få gå en stenhård bantningskur när jag kommer tillbaka märker jag! Här äts hela tiden och i förmiddags var jag 1,5 kilo tyngre än när jag lämnade Umeå. Himmel och pannkaka igen! Jag kommer rulla fram på Söndag! 

Är faktiskt lite nervös inför imorgon, men jag hoppas de är snälla mot mig. Det är de säkert eftersom jag är så snygg och har så snygga kläder! (fetfula tjejen på Östra som har samma kläder som jag kan slänga sig i väggen efter denna vecka) HAH! 

Ska gå och fundera över hur jag ska få plats med allt i slutet av veckan. För det ÄR verkligen ett problem, belive me. 

Föresten, kanske ska tillägga att efter att ha haft säkert minst femton stycken på min bjudningslista inför studenten så kommer det att sluta såhär: 
Mamma, pappa, Victor, farmor, mormor. KLART! 

Tur att man är älskad, eller? Eller tur att man har människor som behöver tänka på hälsan och därför inte kan komma runt sig. 

/Jenny 

Kommentarer
Postat av: mor

Gullunge, du ska se att de löser sig med allt!

2009-03-29 @ 17:02:30
Postat av: jennie

:D vad gulligt att din mamma kommenterar!

Och jag kan inte göra annat än att hålla med henne, + så blir det mycket trevligt att se alla nya inköpta kläder och grejor! Det ser jag fram emot. Och det kommer gå bra imorgon, för du är feeettduktig med barn! KICK ASS :)

2009-03-29 @ 17:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0