Söndagskväll

Det är kväll. det är mörkt ute, mörkt inne mörkt i hjärtat och mörkt i sinnet. hehe. Skämt åsido. Eller.
Hur som helst. Jag gjorde något dumt idag. Och jag svär det var värre än att ta en kaka av Jennie.
Jag svär det kommer hända igen. Inte kakan alltså. men det andra.

Vi ses imorgon mina vänner. Och må livet vägleda er in i natten.

Det var något jag skulle säga... men jag glömde det. Kanske kommer på det. eller så får det vara.

... Jo just det! Jag tänker sluta ta ansvar fr mig själv och mitt liv. Jag tänker inte bli större, växa mer, varken fysiskt eller psykiskt. Och jag vill itne vara klok. För om folk itne tyckte det så skulle de inte kunna säga att jag vet bättre!

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0