Sluta låt som en 40åring Hanna!

Hanna det är bra att du har många bra kommentarer till mig men ibland låter du som om du är över 40 år!
Haha, det är ju faktiskt liiite pinsamt. ;)

Aja, hur som helst. Tänkte bara förtydliga att jag är på bra humör. För varför skulle jag vara på dåligt humör?
Jag tycker att jag har varit duktig den senaste tiden. Eller borde jag tycka något annat?
Jag tycker att jag har utvecklats mycket. Varför skulle jag förneka det?
Jag är stolt. Över mina pärlor, mig själv och det gemensamma. För det är något att vara stolt över.
Jag känner mig ganska stabil. Varför skulle jag erkänna för mig själv att jag är lite skakig, när jag slutar skaka av att tro på mig själv?
Jag kan en massa saker om jag bara tror på det! Så jag måste börja tro på fler saker. Inte konstigt att jag inte tycker att jag klarar något när jag inte tror att jag klarar något!
Jag är egentligen itne alls en stor egoist. Men jag håller fast vid att jag tror att mina egna ord är viktigast för mig själv. Därav överröser jag bra ord över mig själv när jag står för det. För det hade jag gjort om det hade varit någon av mina vänner. Är jag inte en vän till mig själv?
Det är tur att jag är så klok! Och det är tur att ni andra har lite mer verklighetsanpassat förnuft. Så jag kan ta hand om min klokhet menar jag.
Det är tur att jag förtjänar att gå och fika någonstans med kladdkaka! För det har jag tänkt göra.

Peace, love and understanding
Hata i tysthet.

/Jenny

p.s. Jag uppskattar inte kommentarer från personer som knäcker mer än de bygger mig just nu. Så jag föredrar om sådana personer i fortsättningen håller sig borta från bloggen. Jag skriver inte för dessa människor.

d.s.

Kommentarer
Postat av: hannapanna

en 40-åring! vem hanna menar du? :P om det är jag så är du skyldig mig en förklaring. ;)

2009-03-14 @ 18:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0