Paus

Jag är alldeles för ärlig, uppriktig och frikostig om mig själv just nu.
JAg tror jag måste ta en kort paus från bloggen.
(iallafall ett par dagar) och hoppas att jag kommer tillbaka med mer perspektiv och positivitet.
För jag kan inte gå och vänta på de dagliga vändningarna. Jag måste vända det och låta det fästa.
Jag tänker pausa här. Jag tänker återkomma i slutet av veckan.
Förhoppningsvis med ny kraft. Nya positiva texter, och kloka ord.
Om det nu är någon som någonsin sett dessa här vill säga.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: jennie

jag är här och tittar varje dag, du kloka kvinna! Men med all förståelse ska jag stå ut till veckans slut. :)

2009-03-09 @ 21:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0