ojojoj!

Nu har jag gjort en sådan där grej som jag alltid velat göra men som egentligen är en skitliten sak men som jag aldrig gjort, men nu har jag gjort det och det var högst trevligt och mysigt och jag undrar varför man inte gör det oftare! (Släng dig i väggen Lina för 30 ords meningar!)Jag har varit på café alldeles själv och druckit varm choklad, ätit brownie (båda med grädde!) Jag satt där alldeles tillfreds i ett hörn med mitt fika och en god bok. det kunde inte bli bättre. Över en timme lyckades jag slå ihjäl utan problemas. Nu sitter jag på bibblan igen, och smälter fika i min nöjda mage.

För övrigt köpte jag parfymen jag suktat efter en hel evighet idag. dock inte av parfymkillen. Men det gjorde mig ingenting. Nu är den iallafall min, bara min! hehe.

Ska väl passa på och nämna att jag hade en riktigt trevlig kväll igår. Sandra blev stoppad av polisen på väg hem till Hanna efter föreställningen. det var roligt. Hanna började prata om sin vassa kniv som hon hade på en plåt i famnen och jag och Sandra skämdes måttligt. Sedan somnade jag till Peter Pan filmen och nu kommer Hanna panna klivande.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0