Måndag

Måndagen är snart slut. Den har varit hektisk, men ack så bra. Jag orkar inte skriva om praktiken så jag säger bara at tdet gick bra, för det gjorde det. Men däremot så vill jag säga, gott folk, att idag kände jag lycka och harmoni, där jag gick på torra, snöfria gator och fåglarna bestämt sig för att kvittra vår i mina öron. Där jag såg små stigar, utkiksplatser och gamla platser som viskade med sin magi och ville att jag skulle stanna där för evig  tid. eller åtminstone tills alla bekymmer suddats ut. Jag saknade att ha dig där, för jag vet att du hade tyckt om det. det var därför du fick vara med mig en stund, så kändes det lite verkligare. 

Jag äter och äter konstant, haha. Jag vill inte se resultatet av denna vecka sedan. 

/Jenny 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh! Vår, älskade efterlängtade vår!



Tack för att jag fick vara med ;)



2009-03-31 @ 15:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0