Lite roligt!

Jag tycker att det är liiite roligt att jag uppdaterar min blogg lika ofta som typ bloggnördar på modebloggar med tusentals läsare. Skillnaden är bara att jag inte har tusentals läsare. Men ärligt talat, vilket är sorgligast? Att ha en modeblogg som man uppdaterar sju gånger om dagen eller så fort man går ut ur hemmet och att folk läser den flera gånger om dagen. Eller att man har en vanlig blogg som uppdateras fem gånger om dagen, eller så fort man går hemifrån men som läses av fem personer. Jag bidrar iallafall inte till att tusentals människor saknar liv! Och vem har minst liv? Jag som skriver om mitt liv eller de som skriver om dagens ouyfit?
Ville bara säga det!

Ville också säga att jag har en massa kärlek över! Kom och hämta lite!
Dessutom, kramar är det bästa som finns. De är varma, trygga, luktar gott av någon, mysigt, helt enkelt kramar is the ultimata humörhöjaren! Och det är bra för det mesta. Kramas mera!

För alla er (mindre än dussintalet, men ack så betydelsefulla) människor som bryr er om mig så tänker jag vara extra tydlig och tala om att idag har jag haft en jäkligt bra dag. så om någon undrar så vet ni nu.

/Jenny


Kommentarer
Postat av: kalim, your illustrator

jag är mycket glad över att du har haft en kanondag! keep up the good work, sugerpie! du är väl värd det!

2009-03-14 @ 18:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0