Låt oss se vad som händer

Min mp3 har dött och jag har bestämt mig för att köpa en ny.
Musiken har blivit till en genväg. en koppling mellan livet och mig själv. Något som är sådär lagom jobbigt att jag får energi samtidigt som jag inte glömmer bort verkligheten. Och jag har hittat en skiva som är som skriven för mig. det är bara synd att jag itne kan lyssna på musiken ute som sagt.

Är det ingen som vill satsa på att åka på någon billig solskensresa på påsklovet? en billig sista minuten till något soligt ställe och sola till balen?

Jag slutar aldrig att förvånas över mig själv. Och nej, kanske är vi inte mänskliga om vi bara är en. Men kanske måste de få förenas och inte byta plats med varandra framför spegeln så att man måste fråga sig vem man är nu, varje gång man ser sig själv i spegeln.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0