Jag är främst missnöjd.

Med livet, med människor som måste finnas i livet, med handlingar, med falska ord och löften, med att ingenting vet man inget förstår man och hur ska det få ett vackert slut?

Mina tankar går till Hanna, du har allt mitt stöd. Men du måste tänka på formationen och ta fram vågskålen. För hur du än vänder och vrider på det så kommer du inte bli av med det. Men gå inte ifrån dig själv, det är det viktigaste för mig. Ingen behöver dig bättre än du! Oavsett vad jag säger.

Jag såg Peter Pan musikalen igår kväll. Jag fick fullkomligen panik! Jag vill inte bli vuxen, vill inte, vil inte. Stoppa tiden jag vill inte gå i tick och tacks takt!

Min morgonstund kanske inte är av guld. Men den är ganska skön ändå, och fåglarna  vill att det ska bli vår! det hör man på hur de låter. JAg vill at tdet ska bli vår.

Visst kommer ni ihåg att jag är en ganska ickeförlåtande människa? Som helst bara ger en chans till människor men kan kosta på mig en till i nödfall för deras skull. Men det är ganska praktiskt att vara sådan, då vet man oftast var man står. Även om man undrar vad som hände med andra som bara hoppar runt hur som helst. Däremot är jag en mycket förstående människa. Jag har förståelse. Jag kanske inte alltid kan acceptera saker och ting, men förståelse har jag.
Bitterhet har jag visst också.

Jag vill ge sju veckans rosor, till alla goa girls för support och kloka ord. Tackar och bockar, det har behövts. --<-@

Jag önskar att jag hade haft något mer att slänga in här. Kanske några väl valda ord, men de tycktes itne infinna sig så jag får väl ge upp...

Föresten blir jag nog själv på stan idag. Men det kanske inte är en megaförlust. Jag kan ju alltid tassa förbi och kolla om parfymkillen jobbar, det börjar bli dags att köpa den där parfymen snart tror jag bestämt.

Puss och kram
/JennY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0