Happy

Ganska happy idag. Det har varit solsken i flera dagar! Och då kan man inte annat än att släppa en del stenar. Klart att gruset skaver men vad gör det egentligen. Skavsårt har iallafall ingen dött av, även om det kan vaar både smärtsamt och plågsamt. Sedan har jag ju min egen lilla barometer och sångfågel som förövrigt är en riktig smitthärd vad gäller bra humör, skratt och lycka.

Gårdagen satt inte helt fel i mitt hjärta. Vi hade inga vanliga lektioner, fick vara ute och gå  i solen massor. Fikade på efetrmiddagen. Jag fick både vakna upp bredvid en ängel och somna vid en annan ängel. Inte konstigt att det känns som om mina vingar börjat växa tilbaka. Det avr länge sedan jag såg de. Och kände lite medvind.

Men nog om detta. Jag längtar faktiskt lite efter familjen som komemr tillbaka ikväll för det betyder at tdet är dags att sova i sin egen säng. Även om inget klår att vakna av solskenet i Vindeln. hehe. Jag vill dricka te ikväll det var länge sedan. Imorgon får jag pengar igen och det är bra för Hanna är en kostsam en. Eller inte alls. hehe, men fyller år gör hon och imorgon hoppas jag på något fetgott att äta. För det bruakr jag hoppas på hela tiden nu för tiden.

Men nu tänker jag itne slösa tid på sådant som inte behlver slösas tid på utan göra något viktigare. Gå och ge Madeleine massage til lexempel, kul att hon inte vet om det än.!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: mad

jag gillar den sista meningen, borde finnas där oftare. hihiihihih jag njuteeeeeeeer

2009-03-19 @ 09:37:38
URL: http://dannelof.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja, vi kan vara små solar som dansar runt i cirklar till somrig peppmusik och så följer alla med i våra rörelser och hela dagen förvandlas till en lycklig musikal. Det tycker jag :)

2009-03-19 @ 09:39:24
Postat av: Jennie

Du har blivit en stor-te-drickare! :O OOOTROLIGT! Men då kan vi ha te-mys tillsammans. :) Ikväll blire FETTNICE, min mage trånar efter godsaker, som jag misstänker att vi kommer få ikväll... hihihi mys mys mys :D

2009-03-20 @ 10:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0