Hanna är den långsammaste jag vet...

... både på att uppdatera sin blogg (nu har hon blivit ännu värre än Jennie) och på att läsa andras bloggar.
Eller vänta inte bara det, hon är långsammast på att äta, klä på sig och.. ja på det mesta :S Men jag tycker om henne ändååå <3
Sluta låtsas att du har ett liv, som sagt var. Och dessutom sluta med att sluta dela med dig av det till oss andra dödliga!
Jag har bara lite hatkärlek tillövers för dig eftersom jag inte sett dig på ett tag.
Plugga inte ihjäl dig kvinna!

Någon sjukanmälde jobb men kommer åka på dans... busigt. Inte särskilt, bara dumt.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Hanna

Man ska inte stressa genom livet, jag gillar hastigheten slow ;)



Och busigt av dig må jag säga, ibland får man göra sånt. Ha det roliga som prio ett:)

2009-03-08 @ 14:59:20
Postat av: Jennie

meen ingen läser min blogg!!! Det känns som jag skriver för mej sjääälv, då är det ju tråkigt att skriva!



Men jag är bra mycket snabbare än Hanna på att klä på mig :] hihihi, men hon är söt! Så en massa överseende till henne.

2009-03-08 @ 17:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0