Hallå världen!

Kanske får lov att lägga ned skridskoplanerna :( mycket jobbigt.

Ville bara säga att det är något alldeles särskilt med att ligga vaken mitt i natten, i ett hus som tycks helt främmande. Men som på sätt och vis verkar välkomnande. Det är något alldeles särskilt med vänner som ställer upp också. Och det är lite extra mysigt att få somna i soffan när det är filmkväll. För så har det alltid varit.

Jag har visst fått beundrare också?! Tell me more, jag är mycket intresserad av att höra mer om vilka de är. :P

Det bor ett alldeles speciellt hat i mig just nu. Som jag inte kan/tänker/vill förklara.
"But it hurts, realy hurts in the middle of the night..."

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0