Godmorgon världen!

Godmorgon! Inatt har jag sovit 12 timmar, hyfsat pigg och rask efter omständigheterna.

Biljetterna bokades trots allt igår vilket betyder att praoveckan är förflyttad till Västerås och kommer fyllas av farmor och farfars matlagningskonster.

Det är tänkt att jag ska orka jobba och dansa imorgon och visst, nog hoppas jag att det går.

Jag känner dock att min självkänsla fått sig ett ordentligt tillknycklande, vilket inte är så muntert.

Hoppas att er lördag blir riktigt fin. Själv ska jag försöka läsa ut boken som ska läsas för skolan. det blir mitt lördagsprojekt.  Och just det, jag ska gå och prova vårkappan nu och se om det är något jag kan behålla, minns ju faktiskt knappt hur den ser ut.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0