Denna dagen, för många timmar

Jag har varit igång konstant sedan klockan fem i morse! Helt sjukt! 
(Ja jag ska uppdatera flitigare än Hanna) 

Jag har haft ett virrvarr av kusiner runt benen hela dagen. Såklart roligt att se alla. Men det blir lite mycket för en ovan och stundtals känner man sig folkskygg i en miljö av massa vuxna människor när man ska formulera artighetsmeningar til höger och vänster om vad man ska göra efter studenten och vad som händer i ens liv. Men det är väl en smäll man får ta när man inte sett de på två år. 

Jag har ätit godis och fika konstant sedan jag fyllde år, vilket var snart två månader sedan. Jag begriper inte allt detta frossande. Men frågan är ju om jag varit vid liv utan det, hehe. 

Imorgon blir det kanske shopping i födelsestaden Eskilstuna, gnällbältet here i come! 
På måndag är det första praktikdagen.
På tisdag ska jag hälsa på mormor och morfar. 
Sedan ska jag hinna klämma in IKEA, kompisträff, projektrapportskrivning, loggbokskrivning, mer kusiner och, ja ni förstår konceptet. Tur att det snart är påsklov XD hehe. 

Många kramar
/Jenny 

Kommentarer
Postat av: jennie

åh, det låter som du har fullspäckat! Ser fram emot masssssa uppdateringar om detta på bloggen, hehehe. Så får jag vara liite delaktig i ditt liv nu också! kraam

2009-03-28 @ 23:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0