Lusthus och sommarnatt

Så otroligt härligt att se mina älsklingar igen!  Karin kom förbi på besök vid 23 snåret och blev kvar tills vi skiljdes åt vid klockan 2 och jag och Jennie pallrade oss i säng hostandes i 2 olika rum. Jag såg solen skymta när jag drog för persiennerna och log när jag lät mig omfamnas av det gosiga täcket. Kvällen tillbringades till största del i ett litet lusthus tillsammans med musik, choklad, popcorn och världens godaste cheescake med hallon och vit choklad. Jag var mäkta imponerad av Jennies insats med den.

Jag säger inte mer än att kvällen var toppen. Det avverkades en del samtalsämnen under denna kväll och en del var mindre roliga eller lite för tunga, men det är sådant som också måste få ventileras, då känner man att man lever.

Långtidsprognosen skvallrar om solsken och 25 grader varmt nu till veckan i Ölandstrakten och jag håller alla tummar för att den far med sanning för mig.

Massa kramar!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lusthus och sommarnatt. Sommaren borde inte spenderas på något annat sätt med någon annan än de som ligger närmast hjärtat. Vi fortsätter så tycker jag :)

2009-06-22 @ 17:15:49
Postat av: jennie

jag tycker vi kör på en favorit i repris när du kommer tillbaka från Öland :D

2009-06-23 @ 12:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0