Hej tjejer!

Hej tjejer!

Hoppas allt är bra med er. Jag saknar er som bara den!

Karin jag har pengar till dig, åk inte till Norge utan dem är du snäll!

Grattis Madeleine och Hanna! Jag önskar jag ahde kunant fira er båda men dte får vi ta en annan gång.

Jag känner att oron över att tappa kontakten med er alla börjar infinna sig. Och det får itne hända! Då går jag in i en depressionsblandad kris! NI vet att jag behöver er!

Så fort jag blir frisk tänker jag träffa er! Det tänker jag göra innan jag åker på semester. Vilket är slutet av vecka 26. Så jag tycker att ni alla kan boka upp mig i er kalender!

//JEnny

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag bokar in dig! såååkklarrrt :)

2009-06-18 @ 09:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0