Gråter och skrattar om vartannat

Jag är fortfarande inte fullt frisk.
Jag missar dansen på Onsdag och kommer ha ofrivilligt uppehåll i 2 veckor, fattar ni! 2 jävla vekcor! Det är ju helt otroligt värdelöst och fruktansvärt hemskt!

Imorgon får jag iallafall träffa underbara babes. Som jag har längtat, ni kan inte ana!

Jag beställer solsken till Ölandsvistelsen och tänker köpa mig et fräsigt strandplagg att dölja alla celluliter i på beachen ;) hehe

Det är inte lätt att vara.... det är fan inte lätt att finnas till.

//JEnny


Kommentarer
Postat av: jennie

men DU Å DINA CELLULITER! Dom finns inte, skall jag berätta för dig. Jag tror det är du som ser prickar vart du än tittar.



hähä imorgon ska vi ta igen en himla massa tid! :D LÄNGTAR!

2009-06-20 @ 16:59:46
Postat av: Hannah

Vi ses imorgon min kära! Jag längtar att träffa er allihopa. :)



2009-06-20 @ 21:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0