Förlåt mig för min ytlighet

Alltså, jag vet att ni vill att jag ska skriva kloka ord, poesi och budskap. Men jag har liksom tagit paus från det. Jag hoppas att ni inte tycker sämre om mig för det.

Jag vet inte vad annat jag ska prata om än dans. Vilket har resulterat i att jag istället skrivit blogginlägg på forumet dansmaffian. Där jag och mina medmänniskor dansarna pratar, ja, dans hela dagarna och kvälalrna.

Jag lovar att om det kommer upp något lurigt och djupt så ska jag förmedla det till er. men tills dess får ni hålla till godo med den tråkiga, dansgalningen från skogen som tagit ofrivilligt/frivilligt sommarlov från sin analysförmåga. Och vet ni vad, jag förtjänar det!

Det är så jäkla roligt att få positiv feedback och uppmuntran när man dansar. Och att lära sig nya saker. Lagom till dansveckan har jag nu provat både snabbfox och gnuss. Himlen öppnar sig och väntar på mig! HALLELUJAH!

//JEnny

Kommentarer
Postat av: jennie

GNUSS? Det lät nästan som att man gnider sig mot varandra... Men jag ANTAR att det inte är det. Hihi. Förresten, hur kommer det sig att du sov tre timmar någon natt för några dagar sedan?! :O :O POSS!

2009-06-13 @ 19:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0