Det är över nu, men det kommer mera

Ja gymnasietiden är slut.
En ny tid har börjat.
Jag är ett komabarn som sovit 3 timamr inatt och sedan suttit som "elev" på ett annat ställe och lyssnat på information allt medan jag försökte hålla mina grusiga ögon halvt öppna iallafall. Mellan klockan 8 och 16.30. Wosch, sommarlovet tär på en :S :Men pengar ska det bli.

Jag är ändå mycket lyckligare än jag trodde jag skulle vara idag!
Jag vill tacka alla underbara tjejer som gjorde min dag fantastisk och minnesvärd och min kväll till en höjdarkväll över alla förväntningar! (Sandra vi äger på att skaka rumpa!) Och visst märks det att man är ovan vid att "fixa män" annat än när man ska ha de till att bugga och foxa på loge med. Men det gick ju alldeles fint det också. Jag antar att det är en vanesak. Jag kan ju alltid se och lära av Hanna G, hon vet hur man fixar män vid bardisken hon! (eLLER VAR DET HON SOM BLEV FIXAD PÅ BARDISKEN?)

Jag älskar er alla, kärlek till mina änglar!

Mina föräldrar gjorde mig även de till den lyckligaste i världen! Jag har nu en snygg och utomordentligt stilig laptop! OCH VI SKA ÅKA TILL ÖLAND PÅ SEMESTERN OCH JAG KOMMER FÅ DANSA EN HEL VECKA! Jag kan helt enkelt inte bli lyckligare!

Vi får höras snarast mina vänner. Nu ska jag gå och drägla över dansskor och se om jag kanske ska beställa de så jag ahr de till dansveckan för om (typ) 3 veckor, är jag dancingqueen på den vackraste ön! Jag vet att ni inte är avundsjuka på mig, men jag är fan avundsjuk på mig själv!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahhahaaha åååh, roligt inlägg. Glädjen, och tröttheten?, sprudlar mellan raderna. You go girl ;)

Vi hörs snart vännen :)

2009-06-11 @ 23:12:35
Postat av: hannapanna

jag fixade på bardisken!!!!



jag är avundsjuk. värsta dancingturnen. :D :D riktigt glad för din skull gumman

2009-06-12 @ 21:35:16
URL: http://gyllengahm.blogg.se/
Postat av: jennie

ååååååååååh jag är JETTEglad för din skull! :D DU förtjänar all DANS i världen! Tack själv för en oförglömlig dag och kväll! PUSSAR i massor till dig!

Kram - från hon som saknade dej redan dagen efter!

2009-06-13 @ 19:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0