Vill bara skrika ut;

att jag för tillfället är den lyckligaste i hela världen! Och att jag blir ännu lyckligare än det på Onsdag!
Jag vet, jag är inte ett dugg anonym med vad som händer  i mitt liv. Inte ett dugg mystisk.

Jag får långväga besök på Onsdag, av någon som är en tredjedel turk (min definition) en tredjedel boråsare och en tredjedel karlskronabo, eller en fjärdedel av varje och en fjärdedel min. <3 Vilket sätt man nu vill se det på. Och det kommer vara fantastiskt roligt och spännande! Enda till på måndag kommer jag få spendera tid med denna faschinerande människa. Som jag väl kanske inte har nämnt än att det är en man, eller pojke, eller toffel, (<3, jag vet att du hatar det) eller vad ni nu vill kalla det. Men nu vet ni det. Fast det kanske ni hade förstått redan? Misstänkte det.

Så är det, så ligger det till. Och det är hemskt synd för er att så många av er är bortresta under denna period, för annars hade ni fått lov att träffa honom. Dock gör ju det att det blir mer över för mig. Vilket i och för sig inte heller är så himla dumt.

Ville bara säga det.

Livet leker, jag leker med livet. Och snart får jag leka i livet tillsammans med dig, på dansgolvet, på hemmaplan och på det mentala spelrummet. Vi har mycket att lära om livet, mycket att lära om varandra. Men vi har all tid i världen. Och tiden är vår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det därför du inte kan komma på lördag?

2009-07-13 @ 21:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0