Summering av gårdagen

Åkte till stan. Trodde att min dator skulle fungera fint med Internet hemma, det visade sig vara lögn. Det funkar alltså inte. Och tillsvidare är jag strandad med hemmadatorn. Något som jag hoppats slippa under en längre tid.

Jag drack take away kaffe på stan och brända mig på tungan. Sjukt orutinerat! Nästan lika orutinerat som att bränna marsmallows på grillen!

Åkte hem och svor över datorn.

Gjorde mig i ordning för dans och fick skjuts med pappa. Hade min supertjusiga kjol med prickar på och kände mig jättetaggad inför kvällen. Dock visade det sig att banden som spelade inte var några lirare på att dra folk, så medelåldern var i högsta laget. "Toppskiktet" avverkades snabbt och andra halva av kvällen var jag dömd till nitlotter. Har nu upplevt en riktig slajmhög till karl som hade händerna överallt längs rygg och armar och jag gav ett och annat "kom-och-hjälp-mig" ansikte utåt bakom hans axel. Tacka vet jag Öland! Där hade man duktiga dansare att välja på i överflöd!

Fick i allafall en hel del beröm, vilket var roligt. Träffade också ett par välbekanta ansikten och det var upplyftande att få sig en pratstund igen.

Satt mest i slutet av kvällen och tittade på alla pajasar som hoppade runt. Spanade in ett par som faktiskt var duktiga, men lyckades aldrig hinna fram när det var dags.

Ett sms i slutet av kvällen gjorde mitt avslut, kan man väl säga. Det är alltid skönt med trogna läsare av bloggen. ;)

Massa kramar till er alla!
I eftermiddag börjar jag jobba.

Hare gött!
/JEnny

Kommentarer
Postat av: En och annan

varför internet inte funkar an ju vara att du inte aktiverat WAN:et?

2009-07-09 @ 17:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0