Livet upp och ner

Livet svänger konstant och när man minst anar det så kommer det och biter en i hälsenorna.
Mitt liv har gått spikrakt uppåt i ett par månaders tid och jag är sprudlande levnadsglad och lycklig.
Men mina tankar går idag till en annan ung kvinna. Vars vardag inte ser ut idag som den gjorde igår.
Men vi klarar det. Oavsett vad som händer så har vi varandra.

Jag längtar efter dans på hemmaplan imrn.
Jag längtar efter min dator som är fixad och färdig att hämtas.
Jag längtar efter att ha gjort klart mina inskolningsdagar denna vecka.
Jag längtar efter att få gratta Miranda och träffa alla på Lördag.
Jag längtar efter att få prata med ngn som jag saknar på söndag.

<3 Ordet längta är bättre än sakna. Och jag ser fram emot det.

Jag hoppas få finnas här för dig vännen, i vått och torrt. Alltid.

/JEnny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0