Känslomässig närhet på avstånd

Vilken fyndig rubrik!

Har fått veta att någon går igenom mina gamla blogginlägg. Vilken tur att jag mest fått positiva kommentarer från alla som känner mig angående innehållet på bloggen! Det är den enda tryggheten jag har att förlita mig på när någon rotar i mitt liv. Men är det ute på nätet är det tillgängligt för omvärlden. Så det är tur att omvärlden inte är för stor.

130 mil känns så mycket närmare än Turkiet, det måste erkännas Och tur är väl det. Kanske behöver jag inte vara så nervös trots allt. Tur att den här sommaren gett mig lite mer "leva livet" stil. Känns tryggt.

Och alla ord blev tomma och innebörden fel.

Svävar i en dimma av villrådighet.

Svävar i ett töcken som inte tycks ta slut.
Men ser ingen anledning att söka vägen ut.


/JEnny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0