Förlorat

Ja, här har visst jag gått runt och förlorat mig hela dagen. Vart är världen på väg kan man ju undra.
Hoppade till när det dykte upp en bild i datorn när jag bläddrade, som jag inte räknat med, haha.

Turkiet, tänk om man varit där nu. Bara en nyckfull idé liksom...

Hm, det är visst början av Juli nu. Snart kör det igång med sommarjobb och slit i 4 veckor. herregud så tröttsamt. Jag som vant mig vid semester. Men det blir lite pengar som kan komma till användning till hösten. Vad är det för vecka nu då? Sista på 27. Så 28 - 32 alltså. Sen är det frihet på allvar. Arbetslöshet lät så otrevligt och jag kan lika gärna vara lite ledig i höst. Det förtjänar jag faktiskt.

Jag har kommit på mig själv flertalet gånger idag med att le när ett minne från Öland berör mina tankebanor. Och tur är väl det, att jag ahr det att glädjas över. Livet vore inte lika fullbordat annars. Och så är det med det.

Godnatt alla vilsna själar och stekare där ute.

/JEnny

Kommentarer
Postat av: jennie

korsförhör om någon timme, bara så du vet. Du är lyckligt ovetande om det, men så är det! : ]

2009-07-06 @ 17:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0