Det känns så rätt

och jag har inte tvivlat en sekund,
inte tvekat på mig själv,
eller på dig.

Äkta, ärligt och fyllt av lycka.

Och snart kanske vi delar en lyckosam soffa
tillsammans
älskling.

Sockret på läpparna påminner om sötman från ditt leende,
och värmen i din tröja om trygghet hemifrån
och mitt hem finns överallt
oavsett,
oavsett vad.

De säger att vi är galna,
men det här är första gången jag tror mitt förnuft.
Och det ber mig att följa, ber mig att stanna, ber mig att åka, ber mig att lyssna.
Ber mig att låta mig omslutas av din närhet.,

och snart är vi där.

//JEnny

Kommentarer
Postat av: jennie

hihi... Åh när jag ska jag få vara med dig så jag kan få alla oändliga detaljer? Vad gör en stackars arbetslös jänta.... hehee



Jag kom för övrigt på, att du typ alltid skriver

" /// JEnny". nästan aldrig "Jenny". Tog mig tid att faktiskt kolla upp detta, det stämde.

2009-07-24 @ 13:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0