Det har bara börjat

Har varit ledig sedan Torsdag eftermiddag och gick på idag vid tretiden för att köra 7dagarsvecka på jobbet. Och jag är faktiskt glad över att göra det, tro det eller ej. Det ger mig tid att fokusera och fokus kommer förhoppningsvis att göra så jag tycker tiden går fortare. Jag trivs jättebra där jag är, både med arbetskamrater och boende. Så det kommer nog att gå fint dessa veckor. Jobbet har alltså bara börjat.
 
Något mer som bara har börjat är mitt nya liv. Det som innehåller något som jag aldrig trodde jag skulle få. Vil ni veta mer om detta så får ni höra av er till mig. Med godkännande från vänner och familj så finns det inte så mycket annat att göra än att följa sitt hjärta oc hsitt omdöme och ta saker och ting till nya höjder. Även om det känns mer än otäckt. Jag har allt att vinna och inget att förlora, så varför trotsa sin magkänsla?!

Jag skulle kunna berätta om allt det fantastiskt underbara som hänt mig de senaste dagarna i all oändlighet. Men jag vill inte skylta med hela mitt liv här, så ni är välkomna att vara nyfikna. hihi.
Det är underbart med nyfikenhet <3

Kramar till er alla
//Jenny

Kommentarer
Postat av: J. Berg

Du är bäst <3

2009-07-22 @ 00:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0