Om jag var kristen...

...så skulle jag tacka Gud för att jag fått chansen att lära känna den person jag pratade med klockan 02 i en bil på nyårsafton. Du ger så otroligt mycket!
Du är en av de stora anledninarna till varför jag står där jag står idag. Hade inte klarat det utan dig.

Ett stort tack skulle jag också ge för att jag och min ängel är så beslutsamma och fortsätter kämpa för det som är rätt även när det går som tyngst. Du är den största anledningen till varför jag står där jag gör idag. Hade inte klarat det utan dig heller.

Ett stort tack skulle jag också ge till er som berör mig djupt in i mitt hjärta och som får mig att bli lycklig bara jag hör er skratta. Och ni är fler än ni tror. Ni betyder mer än ni förstår.

Var rädda om det ni har. Med alla vänner har man ett förhållande. En relation. Det krävs lika mycket energi och engagemang för att upprätthålla den som det gör att upprätthålla förhållandet med din älskade. Det handlar om prioriteringar. Hur mycker energi vill du lägga på dina vänner?

Fortsätt ge energi för annars får du sällan någon tillbaka.
Fortsätt värna om dina vänner.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0