Erkänn...

... att ni alla väntade er att djupt och analytiskt inlägg om teatern som vi gick och såg i fredags. Men vet ni vad, det kommer inte att komma något! Jag orkar inte. Det är oviktigt att analysera teaterpjäser.

Det jag vet är däremot att fest är ett dåligt ord för att beskriva min kommande födelsedag. När ens bekantskapskrets består av typ 11 människor och 9 av de kan närvara på ens födelsedag. Då är det kanske dags att lägga ner. Men det kan jag itne göra. Så visst är ni välkomna. Det är bara ni som kan göra kvällen, för där kommer inte att finnas en massa människor, eller vara ett stort party.

Jag har hört att det finns människor som tycker att livet är lätt.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0