Det är skönt...

... när poletten trillar ner för människan man pratar med och de faktiskt förstår vad man säger. Annars är det ett ganska vanligt fenomen det där, att människor inte förstår.

Jag är fortfarande öppen och hyfsat lätt att förändra i mitt tankemönster eftersom jag är ung. Det gäller bara att ta till vara det innan det är för sent och jag blir låst. På ett sätt är jag redan låst redan. Så det gäller att verkligen vilja om man ska lyckas förändra sig. Kanske därför det aldrig händer något i utveckligen. Det är tryggt att ha det som man har det men det är en risk att förändra och stå inför något nytt. Man vill inte anstränga sig med något som sedan visar sig vara oanvändbart. Då kan man lika bra låta bli. Dessutom är man sårbar när man ska förändras. Så det finns många argument till varför man borde vara lat. Men tänk så mycket mer amn skulle få ut av att våga "take a chance".

Ta chansen

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0