Värsta sväng!

Värsta svängningen. Jag har inte lyssnat på musik sedan jag vet inte när. Det var säkert ett halvår sedan jag använde min mp3 sist. Ganska tragiskt. Men hör och häpna nu har musiken fått en plats i mitt liv igen!
Denna vecka har jag för det första lärt mig att lyssna på Coldplay. Jag som alltid sagt att jag inte skulle sjunka så lågt har nu tagit mitt förnuft till fånga. För det andra så fick jag världens kick av all musik igår när vi var ute och inte nog med att det var rolig musikinspiration jag fick också ett par nya favoriter. Har suttit idag och laddat hem och haft mig. Dammade av mp3n så snart ska den vara full med nytt liv (batteri och musik). Det är ganska roligt med musik iallafall. Om det är sådär härligt skön, glad och sällskaplig musik alltså.

Va coolt!

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0