varför sa ingen?

Varför sa ingen att det var så här det var att känna sig harmonisk inombords? Att vara glad, lycklig och lugn.
Det löser sig.
Varför sa ingen att det var så enkelt att vara lycklig?
Ingen påstod någonsin att det var enkelt eller att det bara var att känna genuint för det jag önskade mig och det skulle komma till mig. Men det var precis så det var.
Aldrig var det någon som sa att det var lätt att ändra på sig, på hur man kände och tänkte. Men vad var det då som var nyckeln till det? Den lätta sinnesstämning som präglar mina dagar, jag känner och njuter men undrar vad som hände.
Var det du? eller du? Eller det ni sa. Eller var det jag som plötsligt förstod vikten av välmående?
Just nu känns det inte som att det spelar någon roll. Vilket det nu än var så fungerade det och det är huvudsaken.
Om det är så här det är att vara ung, att vara lycklig och lätt och känna sig fri at klara det man vill, om det är så det är, så vill jag aldrig mer släppa taget.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: jennie

:D :D :D :D :D



Fortsätt med detta,du gör oss andra lika glada!

2009-02-20 @ 10:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0