små, små ord av tankar

Gråt ditt mod över dina bräddar


 

Le för att älska det andetag som följer av att bemöta glädje

 

Avundsjuka är ett sätt att visa att man bryr sig om någon annan

"du berör mig"


Låt kloka ord vara dina väktare, så blir portar av sorg lättare att öppna.

Kloka ord gör handling av mod



Jag trotsar ängslan, ångest och oro
Jag föraktar hat
Jag betonar vikten av kärlek
Jag välkomnar livet, glädje och omsorg
Jag saknar ångest och oro ibland
Jag är fundersam över förändring
Jag är tacksam över förändring
Jag tror på förändring


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är en livsdelegat Jenny. Jag kom på det nu men jag tyckte att det lät bra och det stämmer. Det strålar om dig vännen :)

2009-02-19 @ 08:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0