Slut på lodisveckan

Nagellack, ansiktsmask, lena ben.
I´m back! Efter en riktig lodisvecka med huvtröjor, fett hår och osminkad.
Plockar fram den riktiga skönheten inom mig. Hoppas iallafall men tvivlar.

Jobb imorgon.
Jobb i övermorgon, men även förhoppningar om en superhärlig kväll!
Jobb på Tisdag, men även bad med lillebror.
Sundsvall på Onsdag (förhoppningsvis), akta er för Jenny och Tina Lehtinen när IKEA är nära!
Torsdag - mera mamma! Bio och fika! Ska släpa med henne till banken också som moraliskt stöd inför vuxna ärenden.

Någon som vill förgylla min sista helg på lovet därefter?

Föresten, jag har gjort en lista på saker som skall inhandlas, antingen på onsdag eller torsdag:
- Snygga stövlar med klack
- Svarta stuprörsjeans
- Parfym
- Kofta

/Jenny

p.s. klandra mig inte för det ytliga inlägget är ni snälla. Min hjärna går på högvarv ändå, men jag måste få sprida lite tonårsod också!

d.s.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är bra att kompensera med lite ytlighet ibland :) Du har mycket att se framemot ser jag! Och att leva i nuet är viktigt, man utnyttjar liksom allt som just nu har att erbjuda.

2009-03-01 @ 12:28:15
Postat av: jennie

jag tycker det är kul att läsa sånna här inlägg! Haha, vad säger det om mig? Att göra listor är roligt, särskilt shoppinglistor! hehehe. Dom som läser det här och inte känner mej, har nog dömt ut mej vid det här laget.

2009-03-01 @ 20:45:13
Postat av: hannapanna

va med mig på söndag :)

2009-03-02 @ 14:13:55
URL: http://gyllengahm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0