Positiviteten fortsätter.

Jag var värd att få använda 700 kronor av pengarna jag fick i födelsedagspresent för att köpa fina kläder till mig själv.
Jag och Karin är ett bra projektteam och vår bok är toppen.
Enligt andra ska jag också vara:
Givmild
Bra på att se andra
Klok
Och idag finns det ingen anledning för mig att neka de att tycka det.
Förövrigt så måste jag återigen påtala det faktum att jag är en mycket känslomässig människa. Men i detta fall p åett positivt sätt. Det är bra att vara känslosam om man kan lära sig att vara mer positiv över lag. Och visst är det lättare att lära sig att vara positiv när jag har alla solskensflickor dansande omkring mig. <3

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0