Livsbok

Jag har skaffat mig en "livsbok" så att jag kan samla minnen i praktiken och itne bara mentalt.
alla "texter" som hamnar på bloggen klistras också in i livsboken. Liksom andra ord, foton från födelsedagen, tankar, listor på saker jag vill göra, kommentarer, dagboksinlägg, beskrivningar, mm. Den boken kommer rymma allt jag vill och lite till och jag tänker inte släppa den ur sikte!

Idag har varit en lång lång dag. En jobbig och svår dag men stundtals också en ganska rolig dag.

Jag tar en dag i taget. För varje morgondag skrämmer mig. Men nutid kan jag överleva och det är det som är det väsentliga.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: jennie

Tänk vad roligt att titta i den boken när man är gammal! Vilken bra idé, du är så kreativ jenny!! :)

2009-02-28 @ 11:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0