Jag vill att du ska veta

Jag vill att du ska veta att jag har 1000 anledningar till att göra det ogjort!
Jag vet att det är hemskt av mig att inte komma fram till det förrän nu.
Jag vet att jag gjort så mycket som jag itne är stolt över.
Jag vill att du ska veta att du är hos mig 24 timmar om dygnet alla dagar och att jag bara vill att det ska bli bra.
Inte som förut utan bra, bättre. Så bra som vi vet att det egentligen ska vara.
Om jag kunde så skulle jag be dig att stanna där du är. men jag har bett dig vänta för länge.
Mycket har jag lovat och allt har jag stått för.
Jag lovar dig att det kommer bli ändring. Inte idag och inte imorgon.
Men det kommer inte dröja så länge. Det känner jag.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Bobo

Det finns ingenting du är skyldig mig. Jag älskar dig och det kommer jag nog alltid göra. Har man en gång älskat någon så stannar de i ens hjärta för alltid.

2009-02-22 @ 15:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0