Jag badade...

... min hund idag. Han blev så mjuk, lurvig och go. Men han har börjat få grå hår på hakan. Min svarta älskling har blivit gammal. Han är åtta nu, precis fyllda men han ser fortfarande ut som en valp. Vi köpte honom när jag skulle fylla 10. Han känner mig, vet vem jag är. Han är en underbar vän. Han skulle aldrig svika, min Casper <3.
Men saker och ting förändras och sedan Victor kom och jag började skolan i stan så har han blivit mindre prioriterad. Men han älskar oss. Jag önskar att han hade fått det bättre. Jag önskar att han aldrig kommer dö. MIn fina vovve. Men alla blir vi gamla. MIn vovve har fått gråa hår, men jag önskar honom all lycka och förhoppningsvis minst 4 år till.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0