Jag är bra. Jag är bra. Jag ÄR bra.

Jag är glad.
Jag har blivit så positiv på sista tiden! Inte har jag känt mig nere och inte varit pessimist heller.
Det är faktiskt roligt att vara jag.

Only for you my friend så ska jag försöka skriva positiva kommentarer om mig själv hädanefter, bara för att öka min stackars självkänsla som inte verkar vilja infinna sig.

Jag är bra på att sprida glädje och smitta andra med min positivitet.
Jag är en duktig tänkare.
Jag kan analysera.
Jag är bra på att låta orden flöda, såväl i tal som i skrift.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Hanna

JAAAAA!!!!!!! Gudarna tillber dig, böjer sig för din storhet. Ja änglarna sjunger. HALLELUJAH! Vi säger; WE WANT MORE WE WANT MORE! Keep up the good work baby :)

2009-02-18 @ 13:43:04
Postat av: jennie

MER AV DETTA! :D

2009-02-20 @ 10:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0