jaa,

Blir ni aldrig trötta på att höra er egen röst?
Kanske inte för det är inte så många som använder den till att prata om sig själva på det sätt som jag gör XD.
Jösses liksom. Jag måste verkligen lära mig att vara tyst ibland.

Det är sol idag. Egentligen är jag nog på ganska bra humör.
Jag har ett par saker som jag helt enkelt måste lära mig.
Om någon vet hur man gör eller försöker lära sig själv så får ni gärna hjälpa mig.

- Jag måste lära mig hur man släpper förväntningar, såväl positiva som negativa

- Jag måste sluta analysera sönder mina förhållanden, för de krackelerar om jag fortsätter

-  Jag måste lära mig att bara vara, och kunna vara glad utan att nödvändigtvis hålla kvar jobbiga tankar

Hur bättrar man sig på sånt?

Glad alla hjärtans dag!

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0