Födelsedag med drag

Fyllde 18 i Torsdags och igår ar det fest.
Eller fest och fest, 10 nyktra tonåringar utklädda enligt sexighetstema måste nästan få klassas som fest :P

Jag kan bara säga att det var en av de roligaste kvällarna i hela mitt liv och allt tack vare er och min kära pappa som hjälpte mig ordna all mumsig !mat!. Tack också till mig själv för insatsen med de mkt goda tårtorna byggda på höjden!

Persongalleriet bestod av:
3 manliga, kurdiska strippor med minst sagt inbjudande paket
Ariel
En leopardkvinna som jag skulle föredra att kalla hora
En nyckelpiga
Marilyn Monroe
James Bond
Jag - baar helt otroligt sexig
Min hallick

James Bond och min hallick utgjorde det perfekta paret, även kallat de jämtländska bögarna, mkt fina i partävlingen. Dock var det nyckelpigar och hennes kurdiska kavalier som tog hem första priset.

Pris för utklädnad gick till den manliga strippa som fällde mest och bäst kommentarer under kvällen och vars skägg var en riktig hit. Dock ska det itne glömmas at tde andra bidrog me många skratt, bland annat babyblue string och bombdrama under bordet.

Många skratt minst sagt.

Mina vänner är fantastiska på mer än ett sätt och alla gjorde kvällen till en ren kick. Två dansuppvisningar med mig i centrum var itne dåligt men mkt uppskattat ;)

Så man borde egentligen fylla 18 oftare :P

Jag hoppas alla hade en bra kväll. Det var åtminstone roligt at tse ALLA bjuda p åsig själva. Somligas insatser var kanske lite mer spektakulära, hehe.

Tyvärr ligger jag däckad sjuk idag, men jag sörjer inte. Jag åt tårtfrukost och har sovit hela dagen, så det enda jag önskar nu är att mina fotografer ska logga in och bjuda på fler bilder.

Trevlig kväll!
/Jenny

Kommentarer
Postat av: hannapanna

Jag gör gärna om det! ;)

2009-02-08 @ 11:51:29
URL: http://gyllengahm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0