Det är tur

Att jag haft FN rollspel och glada vänner. Det är tur att jag är för engagerad för att orka gräva ner mig  i saker. Det är tur att jag håler mig sysselsatt så jag slipper tänka. Det är tur att jag kan titta på min vän där hon går  i solskenet och nynnar på I´m walking on sunshine, och känna att jag håller med henne. Det är tur att jag kan säga hejdå till min kortaste vän i FN och känna mig glad över att jag vet att vi ses snart igen. Det är tur att jag har tillräckligt med förnuft för att unna mig godsaker i glada vänners lag. Det är tur att jag är kreativ och har bra ideer som jag kan leva på i dagar. Det är tur att jag har människor runt mig som jag kan glädja. Det är tur att ni vill ha mig.

Jag saknar er redan <3
Glad alla hjärtans dag imorgon.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Jennie

men vad söt du är! :D Visst har vi det allt bra mysigt ibland, det tycker jag med. Din kortaste vän i FN? ... Är det.. jag?

2009-02-15 @ 15:30:08
Postat av: Hanna

Och det är tur att jag läser sådana här mysiga inlägg innan jag ska somna, och därmed försäkrar mig en god natts sömn :)

2009-02-15 @ 22:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0